piatok 20. januára 2017

zimný

Od mrazu začervenané líčka sú romantické len prvé tri minúty strávené vonku, prsty na rukách bez rukavíc znecitlievajú, mrznú. Sneh sa prekvapivo drží, je poľadovica (človek by čakal skôr blato na Podunajskej nížine). Keďže je vonku tak sviežo, najradšej by som zostala doma čítať tieto knihy, ktoré sú trocha objemnejšie, ale...
Je skúškové.
Takže budú musieť počkať až na február, chjaj.
Mastičkár - Tadeusz Dołęga-Mostowicz 
Vojna a mier - Leo Tolstoj
Siedmy kríž - Anna Seghers
Doktor Živago - Boris Pasternak
North & South - Elizabeth Gaskell
Suite Française - Irène Némirovsky

2 komentáre :

  1. :D áno, tiež som bola sprvu z tej "arktickej zimy" nadšená a s radosťou som chodila po mláďa do škôlky, volala som to "zdravotná prechádzka":D... akože stále sa mi páči zima so snehom a ľadom, len niekde medzi tým mi zafúkal ľadový vietor do ucha a prihnal mi bolestivý zápal xD vtedy sa tak veselo nechodilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa zase neviem zbaviť kašlu, taký ten nepríjemný a obávam sa, že je to dáka väčšia zloba, než len "kašlíček"...

      Odstrániť

Autorka tohto blogu sa snaží odpovedať na vaše komentáre.